Hannula Jarmo

Jarmo Hannula

49-vuotias
Yrittäjä, Insinööri

Olen kotoisin Nastolasta ja nyt asunut Nurmijärvellä Suomiehen kylässä lähes 20 vuotta. Koulutukseltani olen insinööri ja koko työurani olen tehnyt autoalalla, joista viimeiset 10 vuotta saman alan yrittäjänä nykyisin työllistäen noin 60 ihmistä. Olen myös ollut joissakin luottamustehtävissä, esim. koulun johtokunnan puheenjohtaja, kylätoimikunnan puheenjohtaja sekä Autoalan ja korjaamoiden liiton varapuheenjohtaja, tässä viimeisessä toimessa edelleen.

Minulla on kaksi lasta, jotka ovat jo aikuisia. Harrastan monipuolista liikuntaa, luonnossa liikkumista, vaellusta ja retkeilyä.

Yrittäjänä haluan olla rakentamassa työyhteisöä, jossa jokainen yhteisön jäsen voi tehdä työtä mukavassa ympäristössä, jossa pystyy itse vaikuttamaan omaan työhönsä ja työskentelyolosuhteisiinsa. Nykyisin tuijotetaan liikaa pelkkiä numeroita ja ihminen niiden takana valitettavan usein unohdetaan ja tätä haluan olla muuttamassa. Tätä samaa periaatetta voi mielestäni käyttää myös kuntapäättämisessäkin, kuntalainen on se ihminen, jonka viihtyvyydestä ja hyvinvoinnista kunnan päättäjien pitäisi pitää huolta. Uskon, että tässä kohdassa minulla on paljon annettavaa kunnan päätöksenteossa. Eikä se kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole, terveellä maalaisjärjellä pääsee jo tosi pitkälle.

Kohti parempaa tulevaisuutta!