Hyypiö Mikko

Mikko Hyypiö

yrittäjä

Minä olen Mikko Hyypiö, olen asunut Nurmijärvellä, Klaukkalan Metsäkylässä oikeastaan koko 27 vuotisen elämäni. Joten Nurmijärvi ja erityisesti sen maalaismaisuus on minulle miljöönä rakas. Haluan olla rakentamassa kunnastamme tasa-arvoisempaa paikkaa, jossa asukkaat viihtyvät koko elämänsä ja erilaisissa elämäntilanteissa. Tällä hetkellä työskentelen Rinnekodin koulussa erityiskoulunkäyntiavuatajana, sekä media-alalla yrittäjä-freelancerina. Näiden pääasiallisten töiden lisäksi koulutan myös koiria aina välillä. Monipuolinen työtausta antaa minulle laajan näkökulman työssäkäyvien kuntalaisten iloista ja tarpeista.

Vapaa-aikanani vietän mielelläni aikaa teatterin parissa. Toiminkin myös aktiivisena Nurmijärven Kivi-juhlilla näyttelijänä ja  myös yhdistyksen varapuheenjohtajana. Olen myös toiminut Klaukkalan Nuorisoseuran puheenjohtajana. Haluankin tukea kaikkia nurmijärveläisiä harrastustoimijoita, jotta meillä olisi monipuoliset kaikille sopivat harrastusmahdollisuudet, sillä ne lisäävät viihtyvyyttä ja vähentävät syrjäytymisvaaraa.

Tehdään Nurmijärvestä kaikille turvallinen ja viihtyisä kunta, yhdessä!