Pasanen Sanna

Sanna Pasanen

48-vuotias

kahden koululaisen äiti

Olemme asuneet perheeni kanssa Klaukkalassa jo yli kymmenen vuotta. Tänne meidät toivat halu olla lähempänä lastemme isovanhempia sekä luonnon läheisyys.

Ammatiltani olen musiikin opettaja ja olen toiminut unelmatyössäni lukion musiikin lehtorina yli kaksikymmentä vuotta. Syrjäytymisen ja eriarvoistumisen ehkäiseminen, koulutus ja kulttuuri, yhdenvertaisuuden edistäminen, luontoalueiden ja palveluiden kehittäminen kotikunnassamme ovat minulle tärkeitä asioita. Kulttuuria on se mitä syömme, kuuntelemme, katsomme, laulamme ja soitamme, tuotamme. Kulttuuria on myös se, missä ja miten liikumme ja miten kohtelemme toisiamme. Tässä kaikessa peräänkuulutan sydämen sivistystä ja inhimillisyyttä. Nurmijärvellä moni asia on ihan hyvin, mutta moni asia voisi olla myös paremmin – ja toivo hyvästä tulevaisuudesta saa toimimaan sen eteen.

Vapaa-ajalla liikun paljon luonnossa, rämmin uusilla suo-alueilla, hiihdän tai ulkoilen koiran kanssa. Välillä rentoudun sohvalla lempisarjan tai hyvän kirjan parissa. Musiikki on paitsi ammatti myös rakas harrastus soitto- ja laulutoiminnan kautta. Perhe on kuitenkin tärkein voimavarani.